Returnare Produse

Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), RIN SERV WOOD ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.
Existe trei alternative in acest sens:
- schimbarea produsului cu un altul similar;
- recuperarea contravalorii acestuia;


IMPORTANT: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.


Important: RIN SERV WOOD nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.


Adresa la care pot fi expediate coletele:
Destinatar: RIN SERV WOOD SRL
Telefon: +40 760 695 544


Dupa verificarea integritatii produsului returnat, clientul care a trimis coletul va fi contactat de un consultant de vanzari RIN SERV WOOD pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).


Returnarea contravalorii produsului:
Returnarea contravalorii produsului se va face de catre RIN SERV WOOD, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 si 3, prin una dintre urmatoarele optiuni:
- virament bancar: din contul RIN SERV WOOD in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)
- refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul)


Temeiul legal (conform legislatiei nationale in vigoare)
Clientul are dreptul de a se retrage unilateral contractul la distanta, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Plata transportului la returul unui produs va fi suportata de catre client, specificand la curier (plata transportului la expeditor).
In cazul returului plata transportului retur va fi suportata de client, specificand la curier (plata transportului la expeditor) si costul transportului tur va fi retinut din factura storno a clientului. Daca ati beneficiat de oferta ,,transport gratuit", suma aferenta transportului in valoare de 18 lei va fi retinuta din suma ce urmeaza a fi rambursata.
Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept, incepe sa curga de la data primirii produselor de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (2).
La exercitarea dreptului de retragere unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de catre consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat ( cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de catre firma SC Caro Kids Confort SRL in cel mult 14 de zile calendaristice de la primirea returului.
Aceasta clauza se aplica, conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta si aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 art. 2.


Important: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite.


Motive pentru care RIN SERV WOOD refuza returul produselor:
- deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii prealabile a ambalajului original.
- utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.


Recomandarile RIN SERV WOOD privind returnarea produselor:
CaroKids isi cere scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsul achizitionat si recomanda clientilor care decid sa il returneze luarea in considerare a urmatoarelor aspecte:
- toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii CaroKids, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere
- RIN SERV WOOD recomanda returnarea produsului in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si ambalarea corespunzatoare a coletului, inainte de a fi predat curierului
- RIN SERV WOOD recomanda nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client


Ai nevoie de mai multe informatii ?
Specialistii RIN SERV WOOD sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.
Telefon: +40 760 695 544
Email: contat@rinservwood.ro